snöstorm typ :O

Hemma från stan nu med Alice och Pizze, hittade julklapp till mamma, lite annat krimskrams haha och grejer till en lek vi ska göra på julafton ;)
Sen typ äter vi på vattenporten och sen ska vi gå ut, gissa om de snöar?! My good, som Maja säger hahah, men de tvar riktigt mycket snö!
Så nu har jag vart ute och fottat, vi brukar ju inte ha så här mycket snö två dagar innan julafton, men det gillar vi! Käkat lussebullar nu♥ och nu sitter jag och letar reda på dom sista julklapparna på nätet, blir nog en visit till stan imon igen om jag pallar, måste dock städa hela mitt rum, sen ska jag renovera mig själv med ansiktsmask, peeling, nagelfixning, klä gran, baka, slå in julklappar m.m. massa som ska göras!
Men det blir nog mys på jul, var otroligt längesedan man träffade alla samtidigt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0