svar här då!

kommentarer, eftersom ni inte har bloggar så.. ;)
Max, FÖRLÅT! Klart du var också med, så allihopa, max var med på vår fika!! ;) hahaha!
Anna: Japp :D<3
hanna: Haha neej men hade lektion ju lilla bajs! (:
Äsch hanna du kanske bara e i kina en gång så bäst å shoppa på, finns det mycket fint?? =D

Och dagen då, sov hos min älsklings Max igår, jätte mys, men tyvärr inte lika mys när klockan ringer 06.50 och sen ska man ut i kylan! Brr! :S hahah, men de funkar de med!
hade en lektion på två timmar idag, chill! Sen mat med några goingar innan jag drog hem!
Nyss duschat och ska ta och fixa till mig lite, sen blire en läxa som måste in innan lovet, laga köttbullar till julbordet -.- hhaha och sen städa iordning på mitt rum!
Sedan kanske de blir att träffa Max ikväll igen :)<3
Måste kila, får ont i nacken!

vacker bild va? hahah Hanna tog den tror jag? När du kommer hem ska vi ut och fotta i snön! Vi har faktiskt en hel del Hanna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0