Nattuggla.

Somna på kvällarna?
det har lixom blivit lite vända på dygnet för mig nu, sitter uppe jätte länge och sover väldigt länge, det ska bli ändring på!
Men inte idag, för nu letar jag och syster sommarlåta rförfullt och laddar in i mobilen som ska spelas i sommar!
En del är sedan man var lite men dom tillhör sommaren, thats it!
Annars ikväll har jag bara läst VR, druckit cola och käkat choklad.
Vet ni någon bra sommarlåt som man bara INTE får glömma ladda ner?
ja jah vet att man inte får ladda ner, men man får först en varning på limewire så jag laddar ner, Alice har iaf sagt det! :)
Lyssna på denna, vet inte hur gammal men det är sommar över den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0