090608

God morgon allihopa, sitter i pyjamas och käkar en god frukost samtidigt som jag laddar in bilder från igår, idag bär det då av till Ida med min klass där vi ska spendera dagen / kvällen :)
Men innan dess måste jag fixa till mig en aning, haha!
Och imorgon blir det Liseberg!!! :)

Puss på er allihopa, ha en bra dag, och vi fick ju ganska  fint väder ändå ;)


Lukas hittade sin drömtjej på Sommarlivs igår och tog och dansade lite vals med henne ;) hahhah


Mimmi vid solen, tyckte den bilden blev mkt fin! :)


Hahah!


Lukas och Mattias !


Och girlsen :)


Hahah Annie och Julia goes crazy!
Skulle leka "döda" på vägen haha, gick bra ju (Y)


Annie och Julia again ;)


Sen drog vi till självik!


Sötnosar!


Mimmi!


Me and Mimmsa! ;) Coolingar you know ;)


En till bild!


Och sista bilden som Julia tog som blev väldigt fin !


Kommentarer
Postat av: mimmi

åhh, det var mysit! <3

2009-06-08 @ 20:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0