22.43

Heejsan allihopa, har varit något fel med bloggen under dagen, har inte kunnat ladda upp någonting alls!
Kanske var det något med blogg.se för mina kompisar hade haft samma problem.
Aja, verkar fungera nu, vad har hänt idag då?
Imorse vaknade man assent som vanligt hehe, sedan en sen frukost och kolla Legally Blondes 3 (stavning?) Den var i alla fall bra, en riktig tjej-film!
Lite senare träffade jag Felix och Lukas, dom kom hit och var här en stund, innan Hanna ringde om den spontana ideen att dra in till stan och käka vi tjejer!
Så vid sju hoppade jag på bussen med Julia, Jenny, Hanna och Ida, och åkte in till stan.
Blev tillslut att vi hamnade inne på Harrys, där vi tuggade i oss kycklingvingar och hamburgare i stora lass!
Vid nio drog vi till makke donken och åt Mc Flurry :)
Och nu kom jag nyss hem, gissa om jag är mätt nu! haha.
Ska kolla lite bloggar och bilddagboken nu innan jag ska sova, kanske hinner ladda upp veckans tips också, ajaj lika glömsk med det, som med kameran, inte bra, inte bra!
Imorgon hade jag förväntat mig strålande sol och stranden men så verkar det inte bli, ska nog bli regn, så himmla typiskt!
God natt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0