Ansiktsbehandlig, stranden och grattis!

heejsan allihopa, hann tyvärr inte med någon uppdatering imorse, då jag var tvungen att gå upp klockan halv nio för att sedan ta mig in till stan på min efterlängtade ansiktsbehandling!
Riktigt skönt var det!
Olika krämer, maske och peeling, naajs!
Efter detta drog jag dirr hem och packa strandväskan, tog  sedan bussen till Tylösand, där mötte jag upp Mimmi, Julia, Jenny, Lukas och Felix, felix fyller även 16 idag, grattis! :)
Senare kom även Ida och Hanna, sedan hade vi det bara riktigt chill, sola, bada och snacka i mängder!
Nu är jag hemma och kokar pasta, ska även kolla tågresor, för imorgon drar jag och Hanna till göteborg!!!!!!!!!!! =D=D=D

Kommentarer
Postat av: karl

tack :)

2009-06-26 @ 18:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0