Bal ikväll!

Heejsan allihopa! :)
Kom nyss från skolan, var ganska slapp bara en debatt och lite snack om liseberg på tisdag, blir ingen skolkning som vi hade tänkt hela klassen, vi sticker vid 2 istället, men det funkar!
Ska allt få upp Ida och Annie i kanonen då!
Kommer bli riktigt lyckat känner jag!
Sen idag då , balen som alla väntat på höhö.
Jag är nu hos Hanna där ajg ska tillbringa dagen, vi ska fixa en massa, ansiktsmask, naglar, både händer och fötter haha.
fixa håret med mitt silverschampo och sedan en massa spray och sådant, sminka, parfym, platta och torpera!
A lot to do!
Vet inte heller om jag ska köra på lite mer tuff eller gullig stil.. får se vad det blir!
Har iaf bestämmt håret, plattat, blond, torperad och spray då ;)
Kvällen kommer bli riktigt lyckad och vi ska parta loss lite, samt dansa vals och foxtrot som vi lärde oss igår!
Hörs lite senare, bilder kommer när jag och hanna har fixat oss så ni får se hur snygga vi kommer bli! :)

hade en hel del med hårspray, smink osv osv..


Ansiktsmask är jue också viktigt att använda sig av emellanåt så ofc gjorde vi de! ;)
Vackert måste jag bara säga! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0