Bleka håret och shopping!

Idag var man först i skolan då, missade tyskan på morgonen så fick ha svenska/engelska och öva kartkunskap, vi ska kunna hela världens länder och städer, eller okej inte alla men många x)
Eller missa och missa, gick på sven/eng ist.
Efter det blev det lite idrott, där lärde vi oss att dansa vals och foxtrot till balen imorgon, vet ni vilket problem jag har?!
Jag hittar inte min klänning, seriöst får paniiiik nu! :S
Ska slänga ut alla kläder i garderoben och hitta den sen!
Ska även packa väskan med alla mina hårspray (a), smink, kläder, krämer och ansiktsmask, för imorgon efter skolan drar jag till Hanna där vi ska fixa oss, innan vi drar till Annie och sen till balen och dansar hela natten! haha eller inte riktigt bara till tolv men iaf .. x)
Efter skolan och slöjd och sånt bajs så skjutsade farmor mig till frissan, där jag skullle bleka håret ännu mer!
Funderar på att göra det riktigt mörkt till vintern, har vart inne på det rätt länge men samtidigt känner man olika vissa dagar!
Dålig hårdag - usch hatar mitt tråkiga blonda, vill bara ha bruuunt!
Bra hårdagar - ÄLSKAR mitt blonda, ska aldrig byta hårfärg, blir lite som en del av min personlighet med mitt blonda hår! Det är lixom jag! :)

Vet inte, man kan ju alltid ändra tillbaka, hon sa det tar ca. 3 gånger innan jag får så blondt som jag har nu igen.
Fick iaf sitta där i 2 timmar och 20 minuter!
För hon hade en till kund, så när min blonderingsgrejs skulle verka, blonderade hon henne, men sen blev den tanten inte nöjd så hon fick göra om allt!
Asså, vitt som vitt, shit!
Okej, jag hade aldrig gått därifrån om det hade blivit t.ex. gult men nu blev det inte det!
Blev jätte bra! :)
Shoppade lite småsaker på H&M sen, och sen kom min buss så hann inte handla ett fint hårband på glitter "/
Men det gör jag nästa gång!
Mötte Annie, Jenny och Emelie på bussen , så satt och snackade med dom hela tiden! :)
Nu lyssnar jg på lite musik och snackar msn, igår kom felix och Mattias en sväng, najsi najsi!
Måste gå in på min so-blogg nu och kolla om min lärare skrivit hur den var!
pussheej på er!

Typ denna hårfägen? skulle det passa? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0