En kväll att minnas! :)

Sikken kväll igår 9b!
Vi hade så fantastiskt roligt, vill verkligen inte lämna klassen, får typ panik när man tänker på hur få dagar det är kvar med 9b! :(
Men nu till lite glada grejer, nämligen balkvällen den 4/6-09!
Det började då med att jag stack till Hanna och vi fixade oss i typ 3 timmar x) även fast vi fick stressa på i slutet, men mina naglar tog 20 minuter att torka?!
Skit nagellack...eller okej jag målade 3 lager men iaf x)
Sedan hade vi 1 timma till smink och hår, då kan i ju gissa att ansiktsmasker, naglar, och allt annats tog tid haha.
Men det var kul och vi blev riktigt snygga tillslut, eller hur hanna ;)
Vid halv fem drog vi då till Annie, där hon, Jenny, Ludde, David.hö, Mattias och Lukas var, satt och snackade och fixade det sista!
En timma senare bar det av till balen, när vi kom dit möttes vi av skit finklädda tjejer och killar och vi skulle fotograferas, det var kaaaallllllt!!!
Men vi fick dra in ganska snabbt och kom till dukat bord, ganska god mat och sedan massa snacks och candy! :)
Vi skulle också dansa vals och foxtrot, grymma vi var mattias! ;) haha
Men efter den seg-dansen blev det disco!
Och jag säger bara en sak, fy fan vad ont jag hade i fötterna efter att ha dansat runt där som en galning haha, men lätt värt det, men tog av skorna den sista timman och dansa barfota istället, haha var mycket enklare!
Vi dansade då till tolv innan jag åkte med Hanna, Ida och Felix hem, oj vad jag var lite flummig och trött i bilen så somnade direkt när jag kom hem och fick sovmorgon till 10 :)
Okej att skolan var seg och man inte pallade så mycket, men ikväll bli det nog en strandfest som jag och kompisarna ska på om inte vädret blir värre..
Hoppas på det bästa, så nu ska jag vila upp mig lite med bloggläsning och tv!
Najs!
Bilderna kommer när jag fått dom på ett usb av hanna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0