.

Igår var ekn riktigt slapp och skön dag!
Dagen började med att man sover till tolv haha, sedan kollade jag på filmen "rallybrudar" med mamma, haha fult namn i know, men den var faktiskt helt okej.
Sedan kom farmor på lite jordgubbs-fika, smarrigt smarrigt!
När farmor hade vart här, drog jag ut till studsmattan, dukade upp chips, salsa-sås och coca, sedan var det bara att  börja pressa!
Tyvärr åt enfågel, usch usch usch en fågel, upp min salsa när jag var inne på toa, asså fåglar e typ äckligaste djuret! Fy fan asså!
Solade vidare utan salsa och chips, till klockan sex ungefär, då kom Lukas och David, mamma grillade åt oss, och sen kom Felix även en lite stund.
Vi snackade och tog en runda till stranden, men där var kallt!
Vid 1 drog dom hem, då gick jag och la mig!
idag ska jag ut och sola magen, solade bara ryggen igår så blev lite "ojämn" solbränna om man säger så haha!
Och nu kom mamma med tidningen "Det ska bli över 25 grader nästa vecka!!!!!!!!!!!!!!!!"
JAAAAAAAAAAA!!!!! =D=D=D=D





Studsmattan är verkligen perfekt att sola på!! :)
Ett litet tips bara ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0