Friends! :)

Det är vad jag har gjort idag, blev inget solande, blev ist'llet att jag och Hanna drog till glassbaren vid halv tre!
Käkade glass i sommarsolen, mumms asså!
Och efter våran icecream time ringde vi till Jenny, David och Felix, kollade om dom ville hitta på något och så blev det.
Hanna och jag brummade till Felix med våran moppe, där stannade vi till det blevkvällsmat-time och vi stack till grillen, haha nyttig ! ;)
Samtidigt som vi käkade bombades det med sms och telefonsamtal, vi skulle nämligen ses ett ganska stort gäng, blev att vi drog till stranden för vi var så många, men där var det lite kallt och så, så stannade bara tills elva typ x)
Sedan drog alla typ hem, så jag, MImmi, Julia och Markus bestämmde oss för en film med lite popcorn och cola här hemma! :)

Dom drog precis, och nu ska jag snart sova!


Haha miffad bild, men så kan de bli! x)
Puss puss på er, hoppas ni haft en bra dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0