Gårdagen!

Igår var det söndag, min mormors födelsedag!
Congratulations mormor! :)<3
Vi var där vid 4 på lite söndagsmiddag, med moster och hennes familj, jag fick en smoothiebok och en anteckningsbok för jag slutat nian :) tack tack!
Innan detta hann jag även med att tvätta min moppe, och klippa gräset, eller aa, nästan hela gräsmttan!
Mea klipper gräs?! haha japp japp, andra gången i hela mitt liv faktiskt ;) *stolt* hhöhöh
Men jag och Alice drog hem från mormor vid halv sju, då fixade jag till mig, eller njaa de kan man nog inte säga, jag tog på mig mjukisbyxor och en go tröja, hämtade Hanna och drog till Felix, dit kom även Mimmi, Julia, Jenny, Henke, David, Axel och Benna, trevlans trevlans!
Där snackade vi, var ute lite och bara umgicks, tack för det friends, det var mys! :)
Senare blev det köra Hanna hem innan nana!


Blev lockigt hår på mormors middag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0