Gårkvällen

Haha kan man säga så? x)
jaja, igår iaf, Lukas kom hit vid 7 tiden, vi satt och snackade lite och så innan David också kom! :)
Vi var här hemma till ungefär halv nio, då skulle vi ta bussen till Felix, dit Mattias också skulle komma lite senare.
Hos Felix stannade vi medan det regnade, sedan skulle dom till en fest på ett berg, jag kände inte för att dra dit, så drog hem igen haha!
Hemma smsade jag Mimmi och Markus, dom skulle hem och kolla film så jag fick hänga med dom istället! :)
Senare, frammåt tolv kanske kom Mattias, David, Lukas och Felix, festen på berget hade blivit flyttad till andra sidan stan så dom kom till oss ist.
Vi var hemma hos mimmi till två ungefär, då tog jag moppen hem och somnade!
Idag har farmor vart här en stund nu, snart ska nog jag och mami en stund och hälsa på mormor :)<3
ikväll får jag se vad som händer, kanske bara slappar trots allt, är ganska trött idag!
Ha en fin dag allihopa!

En till som är trött efter midsommarfirandet!
Böönen, min tjocka, snälla och otroligt lata katt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0