Grillning!

Igår då, jag hoppade på bussen med min solstol och min grill haha, det var skit varmt ute så perfekt vväder för en grillkväll på stranden!
Mötte sedan Ida och Hanna vid Ica, och vi gick ner och satte oss vid havet.
Sedan skulle vi tända grillen då...HAHAH!
Vi försökte i säkert 20 minuter, innan vi hade förbrukat ca. 50 tändstickor och ingen eld x)
Så vi ringde axel, han bara suckade åt os hahhh, sedan ringde vi lukas som sa vi behövde tändvätska (:
Så jag och Ida sprang upp till Ida och hämtade men gissa vad vi ser när vi kommer ner , en Hanna som säger:
- Hörrni jag har fått igång den!!!! =D
Och det hade hon, Hanna = grillarN ;) haha
Så vi satte oss där, grillade våra marshmallows och drack läska och bara snackade.
Så himmla najs kväll!
Sedan kom även lukas och hälsade på, så vi satt väl där till elva ungefär, innan vi skulle ta bussen, men den missade vi så vi gick hem ist.
Haha i ringenäs kom bussen när vi var mellan två busshållplatser, så vi fick gå hela vägen x)
Hemma kollade vi på datan, och det var sista bussen till Gullbrandstorp, och moppen hade ingen bensin alls! Tur jag hann komma hem igår, så det slutade med att lukas fick cykla, haha!
Blev även lite springa-i-vattenspridorna-på-ringenäsgolfbana! haha det var kallt sedan!
Nu : Bilder sedan drar jag till tylösand!
Men brände mig igår hehe, så får ta på solkrämen idag! bajs!






















Lukas kom efter jag tagit alla bilderna och betteriet tagit slut haha.
Men vi hade en jättemysig kväll!
"sämre kan man ha det" som en kille kom förbi sa! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0