Hello allihopa!

Sitter på Hannas rum och har precis badat i hennes grymt varma pool!
dagen började då med ullared, kom dit vid ett ungefär, då slog vi oss ner på burger king dirr! ;)
Efter lite ny energi drog vi oss till lite affärer runt om, köpte en ny berlock till mitt armband, sedan drog vi oss in i det stora ullared! haha
Hanna var galen och shakade loss lite, samt sa nog "ursäkta" ett tiotal gånger efter ha gått in i folk HAHA!
var där i typ 4 timmar och hittade massa haha, gjorde av med typ 500, sen pska vi shoppa i göteborg på onsdag, så lär bli att man spenderar lite där också x)
Menmen, man får ha lite kul ibland!
köpte bla. en superfin solhatt, me like! En rosa dessutom ;)
köpte vax till benen, en seris jacka, liknar lite min Helly Hansen den vita, men rosa är ju aldrig fel! =D Nitbälten, 2 stycken naajsiga, en typ locktång fast lite mindre coola lockar! Sen blev det lite smått och gott som krämer och nagelgrejs!
Drog sedan hem och åt även lite jordgubbar i solen innen bilen!
och nu är jag hos Hanna, har badat i poolen nu då, och spelat lite volleyboll, ska snart prova min nya locktång och sedan äta stenungsbakad pizza!
perfekt dag om ni frågar mig!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0