Hmm..poolen? :)

Kom inte på någo vidare rubrik, men vi har tillbringat dagen i poolen så passade väl bra ? ;)
Eller först idag så ringde jag ida, vi skulle dragit till stranden, men iom mina brännskitgrejs så blev det möllegård istället !
Efter massa smaskig glass och tjejsnack bar det av till Hanna, där solade och badade vi, spelade vollyboll och våran "stenlek" hahah
Seda blev vi sugna på glass igen...haha...MÖLLE!
så återigen drog vi dit och åt i solen, mölle 2 gånger på en dag, de e bra de (Y)
Och när jag kom dit frågade tjejen om det inte var vi som var där innan idag x) PINSAMT HAHA
Sedan drog vi hem och nu planerar jag kvällen, får se vad det blir av den :)
Puss på er, sorry har inge bild till detta inlägg =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0