Home sweet home!

Hello allihopa, snacka engelska i detta inlägg? ;)
Njaa, hello får räcka hahaha, vad har hätn idag då?
Skolan slutade vid 12, då hade vi haft lite So och musik bara, najs najs!
Sven var sen snäll och lät oss skippa bilden så är redan hemma!
Idag ska jag antingen med Annie, Jenny , Hanna och Ludde till stranden, men vet inte för vädret blev helt plötsligt lite knasigt x)
Så sticker nog hem till Julia där hon och Mimmi är och träffar dom en stund :)
Senare idag blir det till att plugga både lite So och det sista inom min musikanalys, klant som jag är glömmde jag analyspappreti skolan igår, där allt som man ska ha med står, så ikväll ska jag maila den till min lärare, så måste ner till dagis och skriva sen haha, men så e de ibland! ;)

Nu ska jag ta och smsa Mimmsan och se om dom kommit hem ännu!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0