Ida :)

Blev att jag drog till stranden med Ida idag!
riktigt mysigt, perfekt väder, sooool och sololja ;)
Kan det bli bättre?
Vi drog ner vi två och stannade enda till halv sex, Lukas, Felix och David kom även  en stund och hälsade på oss, då blev det "sandkrig" och felix fick även min ramlösa över sig! :) hahhaa ;)
Så kan det gå om man gör mea suuur haha, men det var faktiskt lite kul!
Så nu har man fått lite färg iaf, och ska ju bli skit fint väder hela veckan så ska verkligen pressa nu!!!
Men nu har jag duschat och fått lite i magen, nu ska jag se om Alice kanske lämnade kvar några jordgubbar i kylen.....tihi! :)

Jag och min vän Ida på skolavslutningen! :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0