Igårkväll

ja och Hanna drog då med bussen vid åtta och var framme ca. 20 minuter senare, Hannas kompis och en till mötte sedan upp oss, sedan gick vi till trollberget.
Där var gansa mycket folk, men alla var schyssta! :)
Mötte även Ludde som var där och en gammal kompis till mig, kul att träffa henne igen!
Annie, Julia, Mimmi, Lukas, Mattias och Markus kom okcså dit men stannade inte så länge.
Jag och hanna tog bussen hem kvart över elva, men när jag kom hem drog jag direkt typ till David och Felix, vi snackade lite och sedan hem vid två-tiden, ganska trött nu men jag och Hanna ska nog till stan idag, får ringa henne nu :)
Och juste, min skittelefon slängde jag i väggen igår haha, så nu funkar den inte alls för sms och sånt x)
Ha en fin dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0