Inte trött!

Jag är inte trött alls, så bara för det gör jag ett sådant fördriva-tiden-test!

Vad heter du? Linnea :)
Har du pojkvän? Nepp
Vilken klass går du i? Slutade precis 9:an.
Bästa minnet med din klass är Oj finns många minnen med den klassen asså! Får nog göra en lista imorgon bitt!
Favoritfärg? Hmm, beror på, men får nog säga rosa! :) 
Favoritårstid? Sommar ofc!
Sommarjobb? Nope, är latis av mig i år och ska bara chilla!
Pisammaste i hela ditt liv? Ojoj, det finns mycket pinsamt som jag gjort, kommer inte på det värsta just nu!
Ögonfärg? Green!
Hårfärg ? Blondie ;)
jag är beronede av... haha choklad får jag nog säga!
Jag hatar Ärtsoppa!
jag älskar Sommarlov!
Din humor är..Haha ganska konstig x)
Min högsta önskan är omöjlig..
choklad eller vanlij? haha, om jag nu är beroende av choklad behöver jag nog ite skriva något!
Bada eller sola? Sola måste jag nog säga där, fast sola utan badae inte kul haha, i-landsproblem här!
vad gör du vid datan ? hehe msn, bloggar och lyssnar på musik typ, vad annars? ;)
Dålig vana Skuter fram läxor osv. t.ex. men whatever nu!? Det är sommarlov, tacko ch lov! :)
Bra vana Skrattar varje dag, eller aa typ! hahah
Ditt bästa sommarminne Finns hur många som helst, , men alla minnen jag har från Öland sitter alltid kvar!
Har vart där hur många gånger som helst och det är nog den bästa platsen i hela Sverige!
Blandannat ahr jag vart där med Annie och Hanna två sommrar, om man ändå kunde vrida tiden tillbaka!
Skriva om sommarlåtar till andra texter som man fortfarande skrattar åt haha " Fisbuss" x)
Italiens glass, mysiga restauranger och Discobowling!
Saknar allt det så enormt mycket!
Vad händer i sommar? Sooola, bada, After beach, grillkvällar, ypu name it!

Nu orkar jag inte med resten av frågorna, måste nog försöka sova.
Natti Natti! :)

Kommentarer
Postat av: Alva

Åh..jag saknar oxå Öland :P

2009-06-18 @ 11:25:59
URL: http://sejhejtillmej.blogg.se/
Postat av: Annie

Haha fisbussen xD den kmr man inte glömma x)<3

2009-06-18 @ 18:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0