Midsommarafton!


Glad midsommar allihopa! :)
Vaknade precis och ska snart ta lite smarriga jordgubbar till frukost, det hör till midsommar!
Förra året kommer jag ihåg att vi var i Thanumsede med moster, Göran och min lilla kusin Elliot.
Vi hade riktigt mysigt, en så mysig liten by? haha vet inte vad jag ska kalla det x)
Det var en stor hamn, fiskebåtar, midsommarstång, och nygrillade hamburgare.
På kvällen fick vi jättegod mat på en mysig restaurang, vi tog långa promenader vid havet och bara tog det lungt, fast sista dagen drog vi till hotellets badhus haha!
Det var supermysigt och skulle gärna göra om det!
Men denna midsommar blir lite annorlunda, idag på dagen måste jag faktiskt städa mitt rum, skulle gjort det både i går och i förrgår, men struntade i det haha!
jag och Hanna skulle åkt till stan igen, men blev inte så, vi var där igår haha, men förra året när det var glamour var vi där varje dag!
Senare idag kommer mormor hit på lunch, innan det blir kvällen och lite midsommarfirande :)
ha en bra midsommar allihopa!
Puss från Mea!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0