Shit pommes frits!

Asså gud vad jag har fått damp på vårt internet, aldrig fungerat, men nu så!
I`m back on track!
Och jag ska uppdatera varje dag haha!
Vad har hänt idag då?
Jag och Hanna drog till stan och shoppade lite, jag köpte en bikiniöverdel, gul, rutig typ :)
Sen handlade jag även en liten presen till mamma, det är hon värd! Ett silvrigt armband med massa detaljer och grejs :)
Vi käkade pastavagnen ute i solen, och tillsist fikade vi även jordgubbar och milkshake på torget, och jag kom på en bra ide!
Jag är en sådan dära som inte vill äta mina jordgubbar om dom inte är skölda, samma med päron och äpplen..haha kanske töntigt, men sant!
Så jag drog till Mcdonalds där hanna köpte milkshake, så köpte jag vatten och hällde över hela kartonen hahha, problemet var att allt rann ut genom hålen i botten där jag satt, så blev lite blöt x)
Aja, haha shit happens!
Sen drog vi hem med bussen och våra "sommercard" hahahha
Klockan åtta tog jag och Hanna bussen till en strandfest i Tylösand, där det var fest för att Marika fyllde år! Grattis! :)<3
Vi hade det mysigt, snackade och åt tårta, innan det slutade lite scarry, och vi drog hem!
Så nu är jag hemma, har käkat lite, matvrak haha, och ska snart sova, känner att det kommer bli en bra dag imorgon, precis som denna! :)
Hoppas alla haft en bra dag, kösssss! hahha:)

Min bästaste vän Hanna Bannanna och Moooii !!! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0