Skolan!

 Hejsan allihopa!
Sorry för en mycket, mycket dålig updatering!
Men vi har kaos hemma, min dator är sönder, och Alice dator kommer inte ut på internet?!
Asså jag dör, så j*vla irriterande!
Igår var det iaf bolldag, då jag och Hanna stack hem till mig och bakade Helgas möra kakor och kollade film!
Mys mys, men kom tillbaka till skolan vid 12 och sa hejdå till cicci, vår mentor.
Sedan bar det av hem igen, kollade klart HSM3 och provade min balklänning innan jag skutsade Hanna bannanna.
Idag så är det städdag i skolan, och jag bloggar..
Skoltrött? Mhm...
Men ska bara stå ut 2 dagar till, sen e de sommarlov!
Men att jag glömde min sovmorgon gör det inte roligare hahah, klant jag e!
Ops, måste plugga karta nu, ska försöka fixa internet idag men kan nite lova något, så teknisk smo jag e ! ;)
Aja, ha e bra dag allihopa, puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0