Skolavslutning!

Ska ju berätta om våran fantastiska klass skolavslutning, kommer verkligen sakna denna klassen! 9b!
Vi har så grymt många minnen, ska skriva massa imorgon, men fredagen den 12/6.09 bildades ett till :)
På dagen blev det skolavslutning, inne, inne?!
Haha första gången ever, och de e när vi slutar nian, sad sad, men skit samma!
Efter detta drog jag hem och bytte om innan jag, mammi, farmor, mormor och syster drog till göstas cafe och åt lunch, och tur att jag bytte om för när jag beställde en pucko, trodde jag inte han hade skakat eller öppnat den, så jag börja skaka den skit mycket, men den var redan öppen, men han hade lagt på lockat ovanpå igen så fick allt över mig!
PINSAMT! :S
hahahhahah
Menmen, sen drog vi hem, och bytte klädsel än en gång innan det bar iväg till Frösakull!
Mötte upp Julia, Annie, Hanna, Ida, Jenny och Mimmi och åt på Gillbergs, sen smsade vi alla killarna i klassen samt Emma, Lisa och Markus foch rågade om vi skulle ha en lite klassfest, och en miniklassfest blev av! :)
Emma, Lisa, Hörström, Holmer, Mattias, David, Felix, Lukas, Markus och Robin kom, naaaajs!
Vi hade grymt kul, enda tills klockan blev frammåt 1 på natten och det blev dags att dra sig hemmåt, men tack alla! :)<3


Dagen!










Kvällen! :)





Bilder från Julias blogg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0