Sol och bad, vad annars?

Igår blev en kväll med Annie, Ida, Hanna, Lukas och Felix, vi skulle ta bussen till ida vid kvart över åtta vi tjejor så vi hann göra en gino, så skulle vi ta ne den till stranden och då skulle killarna komma.
Men stressad som jag va kollade jag busstiderna, och det jag kollade var när den var framme i frösakull, 14 över x)
Sådet var bara till att vänta på nästa buss och åka dit med boysen, vi rev choklad och la på de hos ida, sedan bestämmde vi oss för att käka den där och sen till straden! haha viktig fakta i know x)
Vi var på straden och lite vid frösakullskiosk innan alla skildes åt, men idag ska jag till stranden med ett gäng, så måste äta frukost nu!
Dessutom ska jag säga STORT GRATTIS  till Mimmi och Annie som fyller 16 år idag, ha e skit bra dag!!!!!


Kommentarer
Postat av: mimmi

Tack så mycket! :D

2009-06-30 @ 16:39:22
Postat av: Annie

Man tackar :D

2009-06-30 @ 22:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0