Sommarväder!

Fan va naaajs! =)

Skolan, japp vad ska man säga, kort, ganska meningslös dag men mycket skratt!
Ska skriva en låt tills imån i skolan med, men ska kanske fjäska och få lite hjälp av syrran som är rätt duktig på sånt! ;)
men nu kom jag nyss från tandläkaren, allt var bra men ska typ operera bort en tand?! Wtf?!
No way att jag sätter mig i en stol och dom ska ta bort tandköttet och dra ut en tand, haha, nej tack!
Men mamma sa jag ska tänka på det, så vi får väl se hur det blir!
Sen har jag kollat med typ alla kompisarna, och ingen kunde dra till stranden idag, eller om nån av er läser detta och vill till stranden, call me! :)
sålänge blir att sola ute på studsmattan med en smoothie i handen, men det är väl inte så fel det heller?
Nepp nepp, så nu ska jag ut och steka mig brun till balen på torsdag, kommer bli så kul 9b!
Ha en fin dag ute i solen allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0