Städa städa städa....

Har städat hela min garderob nu, var ganska stökig så behövdes verkligen!

Innan.

Stökigt stökigt, och inte i färgordning på den sista bilden ajaj... haha
Får dessutom ha mina kläder i 2 av mammas garderober, så måste springa mellan sovrum och mitt rum varje dag..haha.
Och nallen, haha den e inte min garderob, var alices när hon var lite och nu går den inte och ta bprt så mamma får ha den i sovrummet! mohaha. ;)

Sedan städade jag då :)

Slängde ut en av garderoberna på sägen och tog tag i det hela haha..


Det blev ju riktigt fint! :)


Och i färgordning! :)

Nu ska jag fortsätta med mitt rum, puuh orkar egentligen inte menmen haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0