Stranden!

Är duktig och äter nyttig müsli nu, efter ha proppat i mig en glass, läsk och choklad innan idag, haha strand snacks ;)
Blev ingen studsmatta-solning, men det var bara skönt, haha, stack istället med Annie, Jenny och Ludde till stranden, nice nice!
Vi handlade lite på ICA, sedan hittade vi en skit skön sanddyna, blåste perfekt, kan det bli en bättre måndag? Tror inte det!
Väl nere på strande kom även Henke och Axel, sedan även Mattias, David och Lukas, så vi blev ett gäng, men det var bara kul.
Stannade till halv 7 kanske, sedan tog jag moppen hem, sitter nu nyduschad och snackar lite på msn, mamma kommer nog också hem snart, så ska jag prata lite med henne, kommer det något kul på tv ikväll??
Juste, haha gissa vad jag ska göra på onsdag! :))))
Jag ska slinga håret hos frissan, sådär lagom till balen som är på Torsdag, hoppas det blir fint bara, men det brukar det bli! :)
Mammas data kommer förmoderligen vilken dag som helst, så då ska jag återkomma med världens bästa blogg!! ;)

Pöss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0