Tältning!

Tjejorna kom hit vid sex igår, då blev det att dra och inhadla chips, choklad och tuggummi! haha
Sedan var det grillade hamburgare innan vi skulle få upp tältet x)
Tog sin lilla stund men blev riktigt mysigt och vi hade massa tjejsnack hela kvällen/natten.
Men jag kan ju säga som såhär, fy fan vad varmt det blir i ett tält på sommaren!
jag vaknade som alltid (hehe) först av att det var för varmt! haha
Så lyssnade på lite musik tills batteriet tog slut, nu har jag gått in duschat, satt i linser bytt om till bikini och nu bloggar jag!
Mimmi, Annie, Julia, Hanna och Ida sover fortfarande haha...tror jag?
Får nog gå ut och kolla om dom vaknat :)
idag står nog stranden på schemat!
Ha en go dag!
Och david om du läser detta, tror inte han gör det men iaf haha, du har glömt din tröja här! :)

Bilderna är usla, men tog med mobilen haah, kanske kan ta några bättre nu på morgonen :)


HAhaha hanna:
Kolla jag har fått skit mycket färg ju ( för s dagar sedan kanske? när vi grillade marshmallows trampade hon på gallret och fick ha något bandage runt den så blodet hade inte kommit fram, detta var anledningne till en vit tå! )
HAHAH ;)


Här har vi Ida :)

Nu ska jag ut i tältet igen.
Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0