090504

Nudlar och macka och lite chokladpudding är vad jag proppat i mig nyss haha!
Luchen i skolan är ju förj*vlig!
+ att dom hade inte satt in några skolbussar förrens klockan 13.25, så vi fick ta lokalbussen -.-
Haha vet ni vad busschaufören gjorde?!
En kille i min klass började splea musik från sin mobil, surisen där fram som körde då, han ba stanna vid en korsning, öppnade dörrarna och sa att om han skulle fortsätta spela musik fick han gå ut!
HAHAH trodde jag skulle dö av skratt, haha gör man så lr?! x)
Aja hem kom vi iaf, och även min klasskompis som fick följa med hela bussresan.
Hemma hämtade jag lite grejer som skulle ner till mimmi, möte sedan upp Julia så cyklade vi dit!
Mimms, stackarn som är sjuk!
So boooring, att vara sjuk, men hoppas du blir frisk till morgondagen! :)
Nationellt prov i matte! skit kul ju, haha (ironi)
Men dom är väl bra att göra, varför ha dom annars?
fast jag tycker iofs dom är vääääldigt onödiga!
Skolan imorgon erbjuder ääver 2 h 45 minuter So, haha kulkul, men det behöver jag , är gryyymt stressad över mitt So arbete!
Sen ska jag och hanna typ göra något arbete inom religion, sen har vi teknik arbete som ska in den 25/5, matteprov nästa fredag på ett kapitel jag inte börjat på, och nationellt prov i No snart tror jag, var det torsdag?
Ska ha både skriftligt i 250 minuter!!!
Sen praktisk där man ska labba ensilkt, haha får väl se hur det går x)
Sen har jag hittat lite snygga grejor på gina som jag ska kolla på och en grej på h&m imorgon, så dit sticker vi hanna! :)
Nu måste jag ta tag i So:n, funkar inte att bara skjuta fram den.
Bajsbajsbajs vad trååååkig måndag!
Höres lateer my friends ;)



Slänger in lite ögongodis!
haha :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0