090506

Japp, sjätte maj idag.. en ganska bra dag faktiskt!
I skolan ksulle vi sprungit 3 km!!
Men vi slapp, för det regnade, det är nog dom enda gångerna jag är glad för att det regnar haha!
Om vi skulle sprungit, skulle jag sprungit med mitt parapply, så de så!
Men på Fredag slipper vi inte undan, hur mycket det än regnar, så då får det gärna vara soligt, för då ska vi springa!
Japp, ink. jag :S
Hur ska detta gå? haha
Jaja min kondition är kanske inte på topp, men under 20 minuter ska väl ändå gå? x)
Det är målet! :)
Sedan gick skoldagen till lite So lektion utan SO , haha, vi snackade om imorgon, lite liseberg med klassen, redovisning i tekniken och ett besök i stan som vi ska på den 13/5, (min namnsdag! ;)) )
Sedan tjatade jag och Hanna på Mattias, David, Felix oxh Lukas att vi skulle lana nästa helg, hahah jag och Hanna lana?
Japp, vi vill prova, kanske är kul!
Men vi ska lana msn, photoshop och bloggar!
Så om vi lanar, ska jag förbereda er på både en ny design, kanske fler?
Och massa inlägg !
Vi får fortsätta tjata på dom om några dagar, det ska bli av! eller hur Hanna? ;)
Idag ska jag skriva en utvärdering i tekniken, sedan ikväll är det kanske något bra på tv?
Någon som vet? :)
Ha en bra dag allesammans!

Dagens outfitt! :)

Rosa tröja - bikbok, syrrans ;)
Linnea - bikbok.
Jeansleggins - gina, tröttnar aldrig på dom! haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0