090513

Haha den 13 idag, min namnsdag! :)
Så snart kommer farmor med en liten namnsdags present, hmm undra vad? ;)
Så då blir det nog lite fika!
Idag fick vi ta busse in till stan klockan åtta typ , tidigt :S
Sedan var det besök på skattemyndigheten, haha kul kul x)
Sen blev det iaf besök på rättvisecafeet, wohoo jag vet vad det heter xD
Helt okej faktiskt, sen blev det en timma på stan , kollade runt i lite affärer med kompisarna, köpte skorna jag visade igår!
Ska prova hela outfitten snart, så får jag se, blir det fult får jag bara lämna tillbaka dom.
Polisen blev nästa stopp där man fick massa annan info, sen bussen hem!
Väl hemma följde mattias och Lukas med hem och försökte  få igång min gräskippare, japp trädgården e typ en djungel nu x)hahah
Men det gick inte, snackade lite sen stack dom hemmåt, och nu måste jag plugga matte innan farmor kommer!
ha en bra dag allihopa!

Ett andrum på cafeet.


HAHA, så kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0