090514

Nationellt prov i kemi till en början på morgonen, labrationer, gick nog helt okej!
Sedan var det matte plugg i skolan, men eftersom jag inte gjorde så mycket och istället snackade med kompisarna, så blir det massa plugg nu när jag är hemma "/
Hur ska det gå?! xD
Igår kom Mattias och Lukas hit på kvällen en stund, haha, men annars inget spec. igår.
Vi har även planerat en grillkväll med klassen imorgon, kom igen 9b!
Alla måste komma, skulle ju va skit kul! :)
Känner att jag faktiskt kommer sakna klassen skit mycket!
Vill inte lämna 9b, även om det ska bli lite spännande att börja på något nytt, börja om typ.
Är tusen olika känslor om det, men hörrni!
Vi har ju en hel sommar, och den ska bli den bästa ever!
Nu ska jag fixa lite mat, innan det blir matteboken!
Imorgon ska jag hjälpa hanna och dela ut några brev efter skolan!
Hörs senare friends!
 
Här är bilderna från tjejkvällen.
Tack Annie, riktigt mysigt var det!




Haha, änglen Gabriell x)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0