090524

Hejsan bloggen!
Vaknade för en timma sedan ungefär, min röst är riktigt hes, och jag är ganska trött!
Men igår var en riktigt rolig kväll!
Började med att Mimmi, Markus och Julia kom hit vid 7, typ 10 minuter senare kom även Annie, Hanna och Jenny! :)
Va satt och spelade lite GH, samtidigt som jag fixade lite pasta till maten, pasta med någon kyckling grejs!
Efter att vi hade ätit och tagit massa flummbilder drog Markus och mötte upp Jonas som också skule vara här under kvällen!
När alla väl var här blev det skratt, prat, spela både sing star, dans-matta och lite GH.
Haha sing star var vackert asså!
Jag, Mimmi och Julia mot Markus, Jonas och Hanna, haha det var kul, särskilt alla vackra sångröster ;)
Vi drog ut en stund, och då tappade jag silver smycken mamma hade gjor till mig :( men hittade dom nu, ute i skogen!
Tur lr vad?!
Sedan sov Annie, Julia och Hanna här, haha somnade rätt så sent men det var ruligt!
Tack för en jätte rolig kväll allihopa!
Mer bilder kommer när jag fått dom av Julia, Hanna och Jenny, tills dess får ni några som jag tog, hihi!
Nu ska jag kolla Robinsson och käka lite frukost, sedan blir det plugga hela dagen, 2 redovisningar imorgon,
wish me luck!

Hade bra allihopa!


Mimms och Juliaaa! :)


Förlorande laget ;) haha


 =)

hade inte så mycket bilder, men kan ladda upp mer senare, men nu - Robinsson! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0