090529

Heejsan , har lånat syrrans data nu, haha inte ofta jag ka n göra det då hon har det men idag e hon och tältar så jag tog datan! höhö.
Vad har hänt idag då?
skolan, seg seg seg, men sen drog jag till stan med Annie och Hanna , även David följde med när vi skulle käka på bluethai!
Haha japp inte länge sedan men det är så himmmmla gott! ;)
Efter det tog vi en sväng på stan och Annie klippte och färgade håret!
Skit fint gumman! :)
Blev ingen shopping alls idag!
Tråkigt tråkigt men måste spara mina pengar nu asså x)
Särskilt om jag och hanna ska till Gbg på en tråkdag i skolan haha.
Efter stan skulle jag träffat Hanna på kvälllen, men dom skulle ha gäster, så hon kunde inte.
Men jag träffade istället Felix, David och Lukas, trevlans!
Så vi har vart ute en del och även nere i självik, men det var lamt så vi drog hahah!
Imorgon blir det fotta med Hanna och Jenny innan jag drar till stan på kvällen, men såklart ska jag upp tidigt till stranden måste soooolaaaaa!!!!!!!!!! :) :)
Vi hörs allihopa, i know jag uppdaterar dåligt och inga bilder men alla ligger på min data! x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0