15.47

Heejsan allihopa!
Skolan var rätt så skön, hände inget speciellt.
I know, det är astråkigt att skriva om hur det var i skolan, jag menar blablabla händer typ inget där x)
Men vardagar går mest till skola och plugg tyvärr.
Vi skrev en låt på musiken ialla fall, och den blir faktisk helt okej!
Trodde jag inte, okej ska ge er ett litet smakprov på den ;)
Okej, börjar så här...


Now she`s....
Hahah mycket smakråd ;)
Men ni får faktiskt inte veta mohahha ( okej, jag kommer inte ihåg texten heller riktigt x) )
Sen blev det lite redovisningar och sedan home!
Fikar lite kaka som mamma kom in med, precis när jag planerat att leva lite sundare med sallad och sånt bajs haha -.-
Så den ska jag i alla fall käka upp, börjar mitt sunda liv imorgon eller ikväll istället!
Pallar inte äta onyttit längre haha!
Men iaf, nu bara babblar jag om ingenting, så tror jag får dra mig till plugget nu!
Ska skriva ett arbete om bergvärme och fjärrvärme inom tekniken, men det kommer nog gå rätt snabbt, för det låter helt okej, faktiskt lite interessant!
Imorgon blir det Göteborg, sen på onsdag nada, sen lediga från torsdag till måndag!
GÖTTT!!! :D:D:D
Haha, ops, måste gå, herregud vad jag e på blogghumör då ;)
Puss på er allihopa! :)


Läs gärna min So-blogg, har kommit en bit nu, vill ni förbättre världen?
Göra den mer rättvis?
Kika in ;)


www.soblogg.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0