18.58

Hello Bloggen!
Sry för en jätte dålig uppdatering idag, men jag har helt enkelt haft fullt upp!
Dagen började i skolan, spelade rugby på gympan x)
Hahah, trodde det skulle bli ganska kaos och att alla skulle slå sig hit och dit och flyga runt!
Men det fungerade faktiskt riktigt bra, och var jätte kul, men även riktigt jobbigt!
Höhö, min kondition är som bortblåst!
Efter skolan drog jag och Ida in till the Stad!
Träffade Ludde och Mattias en pytte-stund med, åt kebab och pasta höhö, sedan skulle
vi handlade lite presenter som hanna ska få, hon har ju fyllt år, så ksa firas!
kan inte säga vad vi köpt såklart men det blev mycket bra ;)
När jag och Ida skulle hem kom ja gpå att Alice hade tagit min nyckel innan i skolan xD
Så blev att hoppa av i Tylösand och träffa farmor och farfar en sväng, längesen, så det var mysigt!
Men nu är jag hemma, smsar lite, kollar lite bloggar!
Mamma ska iväg och Alice är på Liseberg, så skulle umgåtts med mina tjejor, men mimmi och Annie skulle passa barn och dom andra plugga, blää, så vet inte vad jag hittar på, hoppas dom pluggat klart snar så vi kan ses! =)
Får väl se vad som dyker upp, men om jag inte kommer iväg ikväll, då blir det lite fler inlägg ;)
Haha, vad ska man göra när man är ensamm hemma? x)
Pusshaaj på dig bloggen!


Juste!
Kanske slänger in ett väldigt roligt inlägg ikväll!
Ska lägga in bilder från 6:an till 9:an, shit vad vi har ändrats friends!
Haha kommer bli kul så kika in senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0