21.57

Snackar med Felix, Hanna och David på skype samtidigt som jag kollar lite bloggar! :)
Snackar även med några kompisar på msn.
Idag var ju jag och mamma på VÄLA, och vet ni vad?
Min klänning fanns! :):)
Jag provade både den rosa och den vita, det fick bli den vita!
Riktigt söt tycker jag, men får matcha med svarta naglar så det blir lite coolare!
Men nu är det enda problemet att jag har inga skor!
Ska leta efter ett par fina ballerina, men jag hittar bara pumps, och då blir jag för lång! haha, problem! :)
Ojoj, nu e jag okoncentrerad här, måste planera lite på skype, vi ska lana till helgen!
Hahah! xD
Eller hoppas på det iaf, kommer bli kuuul! :)


God natt!

Kommentarer
Postat av: karl

lana, det är bara till för sånna utan bilkörkort

2009-05-11 @ 22:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0