9 maj

Hemma från staden nu och har en riktigt kul sak att berätta haha.
När jag och hanna satt och pluggade och skrev långa inlägg till våra So-bloggar så börjar det tjuta ashögt!
Typ värsta brandlarmet, så jag och hanna tänkte börja packa ihop våra grejor och springa ut x)
Alla bara satt kvar, sen sutade det tjuta HAHA piiinsamt xD
Men annars gick allt bra, en mysig pluggeftermiddag, med pastavagn och mc donalds innan vi åkte hem.
Bibblan stängde 4, de visste inte vi så vi missade 4 bussen, alla affärer stängde 4 så fick bli Donken ;)
Ikväll får jag se vad jag hittar på kanske bara blir en hemmakväll.

Juste, min blogg dampar lite så kan inte göra riktigta länkar, så ni får nöja er med adresserna ;)


Här är iaf lite bilder från dagen!


Pasta vagnen innan pluging!



Haha duka upp med datorer och cola :)

Sedan plugga vi faktiskt riktigt mycket och var jätte duktiga ! :)
Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0