Baka baka liten kaka! :)

Haha chill dag i skolan , 2 redovisningar sedan snacka med lite småbarn och med kompisar!
Redovisade mitt arbete om Tanzania samt teknik arbetet, sprang från tekniken, in i nästa sal och skulle börja redovisa!
Men ni vet hur tekniska jag, Hanna och Ebba är, så vi skulle få igång Powerpoint, gick bra i början tills allt blev svart höhö.
Men det löste sig och redovisningen blev klar!
Tog precis bussen hem, nu ska jag baka tills ikväl haha, lyckat att åka moppe med det?!
Haha får väl se hur det går, kommer nog bli kul...
Så om mindre än 3 timmar ska jag iväg igen, men det blir nog rätt lycka ikväll med om vi har tur! :)
Hoppas många kommer, dock ska jag säga till mamma att hon får stanna hemma om hon vill hehe...men pallar inte redovisa för massa x)
David gick runt lite med min kamera idag iaf, najs najs, så nu ha rja lite bilder från dagen!


Vi hade ett litet cafe, sålde massa gottis!


Jag och Ida, om massa andra xD


Hahah, Julia och Jenny med två snygga miner ;)


Thorwald fixade även en konstverk och råvaror hörna!

Ska baka Sussi kaka eller muffins nu, muffins kanske klarar moppeturen bättre x)
Hahah, lovar att ta en bild på mina muffins sen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0