Bibblan again

Japp, that´s right!
Jag och hanna är här igen, ska plugga matte, matte, matte "/
Men innan detta tog vi en runda på stan :)
Köpte ett nytt svart nagellack för mitt verkligen suger!
Sedan gick vi runt lite, mötte min moster med!
Pastavagnen fick bli lunch innan plugg här då, men om några timmar ska vi nog ut på stan en kort stund innan vi tar bussen hem!
Och jag sover alltid för länge på morgonen, därför jag aldrig hinner uppdatera då, sry :)
Och imorgon blir det lokalbussen in till stan med klassen, ska till polisen, skattemyndigheten och kronofogden på något studiebesök!
Och på torsdag får halva klassen sovmorgon, men jag och några kompisar ska dit 07.50, wohoo, sovmorgon tänkte jag, men jo visst xD
Måste räkna matte nu!
Pussheej levrepasteej ! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0