Bibblan!

Här befinner jag mig nu, på bibblan i stan!
Hanna är med mig, och vi ska nu få gjort en hel del av vårt So-arbete samt matteuppgifter till vårat prov nästa vecka! :s
Nästa vecka!? Jag har inte ens börjat med kapitlett och ska göra provet på fredag!
Bajs på det! :(
Måste även skriva lite problem dom har i Tanzania, vet ni några?
Nu ska jag släppa pluggandet lite och berätta lite annat kul!
Imorse vaknade vi hos Annie vid halv 11 och bara låg och snackade i någon timma!
Mysigt, mysigt, tjejsnack med kompisarna är riktigt kul! :)
Sen blev det bussen hem snabbt för mig vid 12 tiden för att duscha och fixa innan bussen till stan igen med Hanna bannanna! :)
Köpte en mascara som många säger ska va bra, så den ska jag skriva lite om sen ;)
Även letat balklänning, men otur lr vad?!
I förrgår fanns det massa klänningar kvar i min storlek, osså idag ba: storlek 42?!
Hallå?!?!
Mer 34:or tack, haha nu e jag suuur! :(
Hoppsan, plugga var det, ajaj, hörs ikväll bloggen! :)


En bild på Annie och Ida som bla. var med igår! :)
Här var vi på lite shopping på kungsmässan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0