Bild kanon från 6:an till 9:an


För 2 år sedan ungefär, haha jag och annie!


HAHA vackert x)
Jag liknar typ en gris xD
Också 2 år sedan <3


Samma år, Mimmi och Annie :)


Hahah, kom ihåg hur vi gillade denna bilden, nu tycker jag att jag ser hemsk ut på den! Men Annie sötnos fixade så den får komma upp på bloggen ;)
Haha, får bjuda lite på sig själv x)


Jävlar va liten jag ser ut, det var vid nyår, mellan 2006 och 2007 x)



Vi tände rislampor på nyår, pappa, jag och lillasyster!<3

Annie, när vi slutade 7:an :)


Och hanna <3


Hela gänget! kan inte tro att vi skiljs åt om ungefär 3 veckor, men vi har trots allt en hel sommar framför oss och sen kommer vi såklar hålla kontakten! :) Älskar er, ni e dom bästa! <3


Me and sis! <3
Ändrats en del.. detta var 22 juni, 2007!


16/2 2007, våran extreme make over haha, do you remember? :)


Haha, jag fick en sån dära volym tång, och den skulle ju provas!
Detta var september 2008


Mea the mea!
Shopping! <3


1 år sedan ungefär!


Long time ago..


<33


Konfa 12 juli 2008 :)


Hahahahah asså! Detta glömmer jag aldrig , sjukt kul hahahhahah!


Sen kom det dära när jag ville vara kolsvart runt ögonen, vill jag idag med men
min ögonskugga kladdar för mkt! hahah
Får fixa en ny!
Tycker det är så fint om man är blond!


HAHAH denna skulle jag kanske inte lagt ut, men här var det bruna linser, kort hår, onoppade ögonbryn...blablabla, 1 år sedan!
Ser ut som om jag vore 10 år kanske x)
Tur att man ändras med åren haha...


Och sedan kommer vi till år 2009!
Här är min underbara vän Ida ute i solen vid mölle! :)


Hanna! :)


Annie bannanni! :)




And here we are today!

Avslutar med en glad bild! :)




Japp, ändrats en del genom åren kan man säga!:)

Kommentarer
Postat av: Annie

HAHA x) Mea OMG visssa bilder på mig där är bara usch, fy och blä!

2009-05-21 @ 15:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0