Gladiator skor!


Dennna kommer från Euro skor och kostar 399!
Skit skön och snygg snygga!

Gladiatorskor kommer bli väldigt poppis nu till sommaren tror jag!
Alla mina kompisar, eller dom flesta iaf har nog ett par i garderoben som väntar på sommaren! :)

Själv har jag såklart inhandlat dom och dom har redan fått vara ute en sväng på mina fötter haha ;)
Dom passar sjukt bra till t.ex. ett linne och ett par jeansshorts!
Negativt med dom är att det tar ett litet tag innan man får på sig dom med alla remmar! x)
Men det är det värt, haha tänk om man går i dom hela sommaren och får solbränna men inte där remmarna varit!
Haha, needå, dom är snyggi snygga, så ni som inte ha rett par gladiatorskor till sommaren tycker jag ska skaffa ett par! :)
Finns platta som denna modellen men även med klack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0