Glamour!



Förra sommaren var det ju Glamour Stilettorun här i Halmstad, det har väl ingen glömt?
Jag och mina vänner var där varje dag typ haha, det var riktigt kul!
Man blev sminkad, fotograferad ( fast det gjorde inte jag haha! ), man fick designa skor, vara med i tävlingar m.m.
Jag och hanna gjorde även snygga Peace-armband en dag!
DOm hade även den dära tävlingen, där tjejer tävlade om en summa pengar att shoppa för, det man skulle göra var att springa 60 eller 100 meters-lopp, kommer inte ihåg hur långt dom sprang.
Sedan gick några vidare till final, det var sjukt kul att se!
Klackarna skulle vara rätt höga också mins jag , dom hade en gräns på 8 cm kanske? :)
Så jag och Hanna kollade upp om det kommer till Halmstad igen nu till sommaren, men vet ni?!
Det gör det inte! :(
Men vi kollade upp vilka städer det kommer till, och den näsmast oss är helsingborg!
Så jag tror jag och Hanna sätter oss på tåget upp/ner? haha
Kommer nog bli lika kul, det var den 22 maj iaf, för er som ville veta!
En vacker bild på våra arband från förra året!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0