God morgon.

usch usch, vaknade vid 8 av att min lilla kusin började skrika och springa runt i hela huset, somnade vid halv tre så är riktigt trött x)
Sovit lika mycket 2 nätter sm jag brukar göra på en xD haha
Men sånt får man ta! :)
Äter jordgubbar och kollar robinsson nu, skönt.
Igår blev det då stranden med några kompisar, snackade lite och spelade ett spel, men sen blev det kallt och började regna typ, så jag och tjejerna drog hem till mig, kollade på ESC och sen kom även Felix och Lukas, trevlans! :)
Senare stack vi ut lite, om somnade då vid halv 3, nu ska jag käka upp och sen ska jag med mamma och köpa lite flowers tror jag, skulle pluggat men jag är alldeles för trött för det, så då är det ingen idee att plugga x)
Ha det bra allihhopa!
See ya later!

Hr är bilder från vårat "lan" hahah





Detta gjorde oss faktiskt välddigt pigga..och flummiga x)
Men kul var det!
Tack tack alla! :)

Kommentarer
Postat av: karl

tjejer som lanar tsss.....

2009-05-17 @ 22:04:55
Postat av: Linnea :)

Faktum är att jag bryr mig inte, vi hade fett kul! :D:D:D

2009-05-17 @ 22:09:51
URL: http://meeeaa.blogg.se/
Postat av: karl

hej :D

2009-05-17 @ 22:13:30
Postat av: karl

förstår du nu då?!?!??!??!??!?!

2009-05-17 @ 22:20:20
URL: http://projektsydafrika.blogg.se/
Postat av: Linnea :)

Kuuul Felix! HAHAHHAHAHHAHAH

2009-05-17 @ 22:23:29
URL: http://meeeaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0