Hejsan allihopa!

God morgon hörrni, nu vaknade jag :)
Igår blev det trots allt inte så mycket bloggning, Felix, David och Lukas kom hit direkt efter jag hade bloggat xD
Så vi drog ut lite, senare stack vi till Mattias och kollade hans nya hundvalp, så sjukt söt!
Alice heter den, haha som min syrra! :)
Vi kolllade Wallander efter ha vart ute ett tag, sedean kom jag väl hem vid 2 tiden!
Så nu har jag sovit ut, laddad för en pluggdag och sedan träffa mina girls <3
Ska bli en skön dag!
Idag hinner jag nog blogga bildkanonen från 6:an till 9:an lite senare, men nu ska jag göra frukost!
Heejdå folket! =)

En bild från när vi var i Oxford förra sommaren! :)
Var riktigt kul, saknar det sjukt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0