Hejsan bloggen!

Kom precis innanför dörren, har varit hos min kompis Annie med henne och Hanna nu på eftermiddagen! :)<3
Vi gjorde jätte goda trtillas, snackade och kollade lite grejer på datan.
I skolan var det sprigna 3 km på gympalektionen som gällde!
Jag har kanske inte den bästa konditionen, men kom in på 18.30 så jag är nöjd!
Haha eller aa..kanske inte riktigt men bättre än förra året x)
Död i benen och allmänt trött efter att somnat vid tolv inatt, så blev det film på engelskan, lite gött sådär ;)
Nu ska jag byta om och packa ner lite things som behövs ikväll/imorgon bitti.
Vi ska nämligen hem till Annie ett tjejgäng och ha en mysig tjejkväll!
Var ett tag sedan sist, så detta ska bli redigt mys :)
5 eller 6 stycken skulle nog stanna över natten med och flumma som vanligt haha!
Men först ska jag nog vila lite och ta en panodil, huvudvärk och lite trött x)
Men man piggnar alltid till när man träffar kompisarna! :)
Ha en bra fredagskväll, jag bloggar mer imorgon + bilder från våran tjejkväll!

Slänger in en dagens outfitt på min nya skjorta!


Skjorta - H&M.
Jeansleggins - gina
Armband - H&M
Bälte - H&M

Hahaha mycket H&M idag x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0