Heldag med hanna! :)

Japp, det är vad jag har gjort idag, umgåtts med Hanna! :)
Vi fick sluta vid ett i skolan för att jobba hemma iställlet, man jobbar typ bättre då.
Så jag och hanna tog bussen in till stan, mötte även David på bussen så snacka och skratta där haha!
Framme blev det älskade donken och massa massa affärer!
Frammkallade lite kort, innan shoppingrundan!
Hanna hittade najsiga solbrillor, jag hittade en kjol och en skjorta.
Letade även efter en balklänning till balen men hittade ingen "/
På gina hade dom en med en slags rosett och lite ballongig om ni fattar?
Den kanske det får bli om jag inte hittar någon annan, eller tar jag min skolavslutningsklänning.
Jag och Hanna hittade även ascoola skor, som Hanna förmoderligen ska köpa!
Första gången jag såg dom sa jag bara "Usch sikka hemska skor, Hanna!"
Men nu några månader senare, I love them!
Hanna dom ska du absolut köpa, assnygga!

Här kommer lite bilder från dagen och på shoppingen!

Hanna på jakt efter solbrillor på Åhlens!


Blev dessa! :)


Sedan till min shoping.. en skjorta på rea på H&M, 98 -: bara! :)
Snyggt med ett bälte i midjan och jeansleggins!
Eller på sommaren på stranden till bikinin! :)


Och min kjol! :)
Men den är mycket sötare i verkligheten, kan inte riktigt ta kort på den! haha
Blev lite förvånad att jag köpte en kjol, men denna gillade jag!
Kjol var mer den stil jag hade innan haha, men det är fint! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0