Helvete!

Hejsan allihopa, dagen började vid halv tio då jag skulle upp oh jobba i trädgården med Mattias, vi klippte oh trimmade hela gräsmattan innan vi stack till grillen vid campingen.
Men när vi kom dit så var allt det stängt, så blev glass och makaroner, sedan hem och laga mararoner och köttbullar! Mumms!
När vi käkat smsade Felix och undrade om vi hade lust att hjälpa han för att han hade en hel del kvar.
Så jag och Mattias stack dit vid ett-tiden och vet ni vad som hände?!
Jag ska köra upp med min moppe på Felix grusparkering, och sen händer allt skitsnabbt och jag och moppen ligger på marken!
Fan fan faaaan!
Helvetes jävlar skit!
Inte min nya moppe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Så jävla sur och ledsen man blir eller!
Sladdade på gruset och ramlade, repade upp lite på höger sida, så jävla typiskt!
Slog bara i armen lite annars gick allt bra, men man fick sig faktiskt en liten läxa, även om jag hellre skulle vilja ha moppen rep-fri!
Länge har jag tjatat på mamma om att få trimma, men nu ramlade jag när jag inte alls körde fort, skulle stanna och det var faktiskt lite läskigt, tänk då om man kör i 70 och ramlar i en grus kurva.
Kanske lärde man sig ändå något viktigt, det blev ju ändå inga skador på mig så, men om jag skulle välta i 70 skulle det kunna bli allvarligt, så nu vill jag nog inte längre trimma, rammla i 70 km/h vill jag hålla mig undan.
Men nu är jag hemma, vi rensade bort massa ogräs hos felix och fikade lite! :)
Nu ska jag skriva klart det sista på tekniken innan jag sätter mig med religionsplpgget, mycket plugg men bara en lite stund kvar nu!

Lite bilder från hur fint jag och mattias gjorde det!
Innan var det lite som en djungel haha...




SÅ snyggt vi gjorde det, mattias! ;)

Kommentarer
Postat av: jenny

snygga ni blev i Hallandsposten! :)

2009-05-28 @ 18:47:13
URL: http://jx2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0